Вид діяльності | Тема |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | «Моя сім’я» |
https://youtu.be/fcDVUeRmhSs |
«Нашому роду нема переводу» |
https://www.youtube.com/watch?v=oeA2Sy-WrmA |
Логіко-математичний розвиток | «Пряма та зворотна лічба. Знайомство з ромбом» |
https://sites.google.com/site/paperovijsvitorigami/origami-i-geometria/poslidovnist-vivcenna-fig |
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) | «Картина про весну» |
https://www.youtube.com/watch?v=WZw6UVuCD9w |
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) | «Перші весняні квіточки» (аплікація) |
https://www.youtube.com/watch?v=q387hzVgtlU |
«Перші весняні квіточки»(ліплення) |
https://www.youtube.com/watch?v=0h9PY8IfVDA |
Ознайомлення з природним довкіллям | «Водиця — голуба сестриця» |
https://www.youtube.com/watch?v=VXh5uuaRiqI |
Ознайомлення із соціумом | «Моя родина» |
https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) | Читання вірша І. Франка про весну. |
http://deti.e-papa.com.ua/virshi-dlya-ditei/9049.html |
Читання вірша М. Підгірянки «Мій дідусь старенький». |
http://deti.e-papa.com.ua/virshi-dlya-ditei/9437.html |
«Переказ оповідання О. Буценя “Маленькі помічниці”» |
https://mala.storinka.org/%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3-%D0%B1%D1%83%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%8C-%D1%82%D0%B0%D0%BA-%D1%87%D0%B8-%D0%BD%D0%B5-%D1%82%D0%B0%D0%BA-%D1%96%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8.html |
Читання оповідання В. Сухомлинського «А серце тобі нічого не підказало?». |
https://mala.storinka.org/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.html |
Дидактичні ігри | « «Хто найголовніший?», |
Мета: учити дітей називати членів своєї сім’ї; підводити до розуміння, що в світі головні — і діти, і дорослі; виховувати любов та повагу до своєї сім’ї. |
Матеріал: «Родинне дерево»; ілюстрації із зображенням того, що робить мама, тато, бабуся, дідусь, дитина. |
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітям по черзі назвати членів своєї родини і назвати: хто чим займається, хто що робить у сім’ї. Якщо дитині важко назвати, хто що робить в сім’ї, то їй у цьому допоможуть ілюстрації. Діти називають, хто найголовніший у сім’ї та чому вони так уважають. Наприкінці гри слід визначити, що головні у світі всі — і діти, і дорослі. «Буває — не буває», |
Мета.Розширення і закріплення активного словника дитини, розвиток логічного мислення. |
Опис.Гравці встають в круг. Ведучий називає пори року. Наприклад: «Літо». А потім, кидаючи «чарівний мікрофон» кому-небудь з дітей, називає явище природи. Наприклад: «Льодохід». Дитина, повинна сказати, буває таке або не буває. Гра йде по кругу. Хто помилився, виходить з гри. Варіанти явищ природи і сезонних змін: іній, льодохід, капіж, листопад, завірюха, заморожування, дощ, сніг, град, гроза і так далі. |
Гімнастика після сну | «Пролісок» Звучить музика, діти лежать із заплющеними очима. |
1. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Діти виконують гімнастику пробудження для очей: розплющують і заплющують очі. |
2. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — підвести голову, вигнути шию. 2 — повернутись у в. п. |
3. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — повернути голову праворуч, підняти праве плече і торкнутися підборіддя; 2 — повернутись у в. п.; 3–4 — те саме ліворуч. Повторити по 3 рази в кожну сторону. |
4. 4. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — повільно піднімаючи руки, випрямити ноги, потягнути носки; 2 — повернутись у в. п.; |
Консультації для батьків | Бесіда: «Дитячий куточок у ванній кімнаті, правила облаштування» http://megasite.in.ua/93536-dityachijj-kutochok-u-vashijj-kimnati-pravila-oblashtuvannya.html |
Бесіда «Насильство над дітьми» |
http://www.un.org.ua/ua/informatsiinyi-tsentr/news/4704-problema-nasylstva-nad-ditmy-povynna-buty-vyrishena-spilnymy-zusylliamy |
Консультація: «Роль телебачення у вихованні дитини». |
https://childdevelop.com.ua/articles/develop/5180/ |
«Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій» |
http://www.if.gov.ua/files/%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%A3%D0%9D%D0%A1.pdf |
| |