Повернутися до звичайного режиму

Дистанційне навчання на період карантину

Середній дошкільний вік

Група 3(вихователь Гуменюк І.В.)

Група 7(вихователь Величко Д.В., асистент вихователя Величко О.В.)

Група 10 (вихователь Черкасова О.А.)

Група 11(вихователь Перфілова В.О)

Дата: 16.03.2020-20.03.2020

Тема тижня «Взаємини в родиною»

Вид діяльності Тема
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування «Моя сім’я»
https://youtu.be/fcDVUeRmhSs
«Нашому роду нема переводу»
https://www.youtube.com/watch?v=oeA2Sy-WrmA
Логіко-математичний розвиток «Пряма та зворотна лічба. Знайомство з ромбом»
https://sites.google.com/site/paperovijsvitorigami/origami-i-geometria/poslidovnist-vivcenna-fig
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) «Картина про весну»
https://www.youtube.com/watch?v=WZw6UVuCD9w
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) «Перші весняні квіточки» (аплікація)
https://www.youtube.com/watch?v=q387hzVgtlU
«Перші весняні квіточки»(ліплення)
https://www.youtube.com/watch?v=0h9PY8IfVDA
Ознайомлення з природним довкіллям «Водиця — голуба сестриця»
https://www.youtube.com/watch?v=VXh5uuaRiqI
Ознайомлення із соціумом «Моя родина»
https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) Читання вірша І. Франка
про весну.
http://deti.e-papa.com.ua/virshi-dlya-ditei/9049.html
Читання вірша М. Підгірянки «Мій дідусь старенький».
http://deti.e-papa.com.ua/virshi-dlya-ditei/9437.html
«Переказ оповідання О. Буценя “Маленькі помічниці”»
https://mala.storinka.org/%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B3-%D0%B1%D1%83%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%8C-%D1%82%D0%B0%D0%BA-%D1%87%D0%B8-%D0%BD%D0%B5-%D1%82%D0%B0%D0%BA-%D1%96%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B8.html
Читання оповідання В. Сухомлинського «А серце тобі нічого не підказало?».
https://mala.storinka.org/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8F-%D1%81%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.html
Дидактичні ігри « «Хто найголовніший?»,
Мета: учити дітей називати членів своєї сім’ї; підводити до розуміння, що в світі головні — і діти, і дорослі; виховувати любов та повагу до своєї сім’ї.
Матеріал: «Родинне дерево»; ілюстрації із зображенням того, що робить мама, тато, бабуся, дідусь, дитина.
ХІД ГРИ Вихователь пропонує дітям по черзі назвати членів своєї родини і назвати: хто чим займається, хто що робить у сім’ї. Якщо дитині важко назвати, хто що робить в сім’ї, то їй у цьому допоможуть ілюстрації. Діти називають, хто найголовніший у сім’ї та чому вони так уважають. Наприкінці гри слід визначити, що головні у світі всі — і діти, і дорослі. «Буває — не буває»,
Мета.Розширення і закріплення активного словника дитини, розвиток логічного мислення.
Опис.Гравці встають в круг. Ведучий називає пори року. Наприклад: «Літо». А потім, кидаючи «чарівний мікрофон» кому-небудь з дітей, називає явище природи. Наприклад: «Льодохід». Дитина, повинна сказати, буває таке або не буває. Гра йде по кругу. Хто помилився, виходить з гри. Варіанти явищ природи і сезонних змін: іній, льодохід, капіж, листопад, завірюха, заморожування, дощ, сніг, град, гроза і так далі.
Гімнастика після сну «Пролісок» Звучить музика, діти лежать із заплющеними очима.
1. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Діти виконують гімнастику пробудження для очей: розплющують і заплющують очі.
2. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — підвести голову, вигнути шию. 2 — повернутись у в. п.
3. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — повернути голову праворуч, підняти праве плече і торкнутися підборіддя; 2 — повернутись у в. п.; 3–4 — те саме ліворуч. Повторити по 3 рази в кожну сторону.
4. 4. В. п.— лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 — повільно піднімаючи руки, випрямити ноги, потягнути носки; 2 — повернутись у в. п.;
Консультації для батьків Бесіда: «Дитячий куточок у ванній кімнаті, правила облаштування» http://megasite.in.ua/93536-dityachijj-kutochok-u-vashijj-kimnati-pravila-oblashtuvannya.html
Бесіда «Насильство над дітьми»
http://www.un.org.ua/ua/informatsiinyi-tsentr/news/4704-problema-nasylstva-nad-ditmy-povynna-buty-vyrishena-spilnymy-zusylliamy
Консультація: «Роль телебачення у вихованні дитини».
https://childdevelop.com.ua/articles/develop/5180/
«Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»
http://www.if.gov.ua/files/%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%A3%D0%9D%D0%A1.pdf
Інклюзивна освіта - Консультація для батьків дитини з ООП
http://library.ippro.com.ua/attachments/article/352/%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%20%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
- Рекомендовані ігор для батьків дитини з ООП
http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/16913
- Рекомендація пергляду мультика
https://www.youtube.com/watch?v=LUHpSyTFoSg
- Рекомендації адаптації занять дитини з ООП
http://zakinppo.org.ua/kabineti/kabinet-doshkilnoi-pochatkovoi-ta-inkljuzivnoi-osviti/inkljuzivna-osvita/2039-
Кiлькiсть переглядiв: 199