Дистанційне навчання на період карантину

Середній дошкільний вік

Група 3 (вихователь Гуменюк І.В.)

Група 7 (вихователь Величко Д.В., асистент вихователя Величко О.В.)

Група 10 (вихователь Черкасова О.А.)

Група 11 (вихователь Перфілова В.О)

Дата: 25.05.2020-29.05.2020

Тема тижня: «Комахи»

Вид діяльності Заняття
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування «Світ комах»
https://www.youtube.com/watch?v=bbgNwa9v77E
«Ой летів жук»
https://www.youtube.com/watch?v=u5oQWnJtlHg
Логіко-математичний розвиток «Лічба в межах 5. Геометричні фігури»
https://www.youtube.com/watch?v=_aGb0BNYxHY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0O-AzmualfMR5xQXp-upAB5gJrl3zZgQvk2iVlboTRd_3FCwR--WT-S-Y
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (малювання в техніці монотипії) «Метелик»
https://www.youtube.com/watch?v=bbgNwa9v77E
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) «Метелики на лузі» (аплікація)
https://www.youtube.com/watch?v=OYW2qiVCbz4
«Метелики на лузі»(ліплення)
https://www.youtube.com/watch?v=EOjwxzgh4cs
Ознайомлення з природним довкіллям «На квітучій галявині»
https://youtu.be/D_N_qtWH-CA
Ознайомлення із соціумом «Різноманітний світ комах»
https://youtu.be/BXToLHfbSyo
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) Читання вірша В. Лучука «Бочка меду».
https://onlyart.org.ua/children/virshi_dlya_ditey/volodymyr-luchuk-bochka-medu/
Читання вірша І. Неходи «Сонечко-жучок».
https://youtu.be/wlKHLy6ry1M
Читання оповідання В. Сухомлинського «Врятував сонечко».
https://mala.storinka.org/%D1%83%D1%80%D1%8F%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C-%D1%81%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.html
«Вивчення вірша Н. Забіли “Метелик”»
https://poezia.org/ru/id/8369/
Читання оповідання В. Чухліба «Брилик»
http://8next.com/readlist/4181-t049.html
Дидактичні ігри «Мед який?»,
https://vseosvita.ua/library/didakticna-gra-bdzilka-i-med-208551.html
«Впізнай комашку за описом»
https://sonechko.net.ua/goods/didakticna-gra-zitta-komah,
Гімнастика після сну «Жучок»
Жив жучок, який не мав друга. Цілий день він літав від квіточки до квіточки, від кущика до кущика і дуже стомився. Заснув у траві. Крапелька роси впала жучкові на обличчя. Жучок прокинувся і заворушився.
1. В. п.— лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 — повернутися на лівий бік; 2 — повернутися у в. п.; 3–4 — те саме праворуч
2. В. п.— лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. Потягнутися, піднімаючи руки вгору. Повторити 4–5 разів
3. В. п.— лежачи на животі, ноги зігнуті. 1 — повернутися ліворуч, дістати лівою рукою до п’ятки лівої ноги; 2 — повернутися у в. п.; 3–4 — те саме правою ногою
4. В. п.— сидячи на ліжку, руки в упорі позаду, ноги зігнуті в колінах і розведені в сторони. Енергійні махи ногами
5. В. п.— сидячи на ліжку, ноги разом. 1 — нахил уперед, дотягнутися до носків ніг; 2 — повернутися у в. п.
6. Повзання. В. п.— підвестись із ліжка, стійка на «високих чотирьох». 1 — підняти ліву руку вгору і повернутися ліворуч; 2 — повернутися у в. п.; 3–4 — те саме праворуч.
7. Ходьба на місці з рухами рук
Консультації для батьків Поради: «На присадибній ділянці»
https://youtu.be/7BHDbwJostE
Консультація: «Екологічне виховання дітей у сім’ї»
http://leleka.rv.ua/ekologichne-vyhovannya-ditey-v-sim-yi.-konsul-taciyi-dlya-bat-kiv.html
Інклюзивна освіта Рекомендації щодо адаптації занять дитини з ООП
http://zakinppo.org.ua/kabineti/kabinet-doshkilnoi-pochatkovoi-ta-inkljuzivnoi-osviti/inkljuzivna-osvita/2039-
Рекомендації продовжувати розвивати сенсорний розвиток та розвиток мілкої моторики
https://vseosvita.ua/library/sensornij-rozvitok-ta-rozvitok-dribnoi-motoriki-ruk-u-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-103098.html
Рекомендації переглянути ігри
https://www.youtube.com/watch?v=HwlkaVueFEU
Консультація для батьків на тему: "Взаємини з дитиною із особливими освітніми потребами"
https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-na-temu-vzaemini-z-ditinou-iz-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-14382.html
Кiлькiсть переглядiв: 160