ДИСТАНЦІЙНЕ КОРЕКЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
Молодший вік гр.№4 (вчитель-логопед Вакуленко А.В.),
гр.№6 (вчитель-логопед Матарикіна Н.В.)
Середній вік гр.№10 (вчитель-логопед Лапко Н.П.)
гр.№11 (вчитель-логопед Шапка Н.Ю.)
Старший вік гр.№5 (вчитель-логопед Єфременко Н.О.)
гр.№8 (вчитель-логопед Джежора Т.І.)
Дата: 12.05.2020 - 15.05.2020
Напрямки роботи | Рекомендації та посилання | |||||
Молодший дошкільний вік | Середній дошкільний вік | Старший дошкільний вік | ||||
Артикуляційна гімнастика | https://www.youtube.com/watch?v=2M0I-CX1BpM&feature=youtu.be | |||||
Дихальні вправи | Дихальні вправи , релаксація | |||||
https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284&feature=share | ||||||
Пальчикова гімнастика | Нейропсихологічна гра "Роби як Лорі" (повтори, якщо зможеш) | |||||
https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ&feature=share wym-1589709253571 | ||||||
Словникова робота | Вчимо слова КОМАХИ | Бджілка Чого це над квітками Схилилась дітвора? — Малим цікаво знати, Як бджілка мед збира. А бджілка все кружляє, Неначе каже нам: — Жу-жу, жу-жу, малята, Я меду не віддам! | Словник (комаха, павук, метелик, жук, бабка, бджола, джміль, оса, комар, муха, мураха, гусениця, сонечко, коник, , очі, вуса, лічинка, лялечка , яйце; повзати, літати, пурхати, кружляти, дзижчати, дзвеніти, збирати; бджолиний, комариний, строкатий, різнокольоровий, корисний, шкідливий). | |||
https://www.youtube.com/watch?v=LyUHJBu0TjY&feature=youtu.be | ||||||
Джміль — Дж-ж-ж -ж… — Хто ти? Звідкіль? — Я з лісу, я джміль… — А який мохнатий, чорний, як рілля! — Хіба ти не бачила досі джмеля? — Дж-ж-ж — біля яблуньки, Дж-ж-ж-ж — понад хміль… От тобі й джміль! | ||||||
Звукова культура мовлення | Гра в «телефон». В умовах сім'ї в цій грі повинні взяти участь, всі члени сім'ї: дорослі і діти. Для гри підбираються слова з шиплячими (ж, ш, ч, ш) та сонорними звуками (р, л, м, н). Ведучий (може бути і дитина) говорить пошепки слово на вухо, яке передається далі, останній вголос називає почуте слово. Якщо слово спотворене, з'ясовується, хто неправильно почув слово. | |||||