ДИТИНА - ЦЕ ДЗЕРКАЛО ЖИТТЯ БАТЬКІВ. ЯК У КРАПЛИНЦІ ВОДИ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ СОНЦЕ, ТАК І В ДІТЯХ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ СІМ’Ї
Розшифровка дитячої поведінки
Плач «Я хочу показати, як мені прикро/ Я хочу досягти свого, для того, щоб відчувати що я контролюю ситуацію та, що я не такий/ Не така вразливий/вразлива/ Можливо Ви відступите, якщо будете жаліти мене»
Крик «Мене не слухають/ Ви не розумієте, що я відчуваю/ Я не хочу, щоб ви мене бачили, як я почуваюся, насправді, оскільки тоді я буду більш вразливою/ Вразливим»'
Втеча «Прийдіть і знайдіть мене» - мені потрібно бачити, що я є важливим для Вас/ Мені потрібно стекти, адже я знаходжуся поруч із тим, хто є загрозою/ Я не знаю, як мені дати раду своїм почуттям - отже, мені потрібно втекти»
Непослух «Я відчуваю своє безсилля та потребую відновити контроль/ Я хочу перевірити, чи насправді ви мені віддані»
Агресія «Чи можу я вас відштовхнути, чи ви насправді на моєму боці, як і говорите/ Я не знаю іншого способу виразити злість/ Я відчуваю ... і це є захисною реакцією для мене»
Протест «В мене немає ані голосу, ані сили, я не хочу володіти ситуацією»
Крадіжки «Дорослі не турбуються про мене, отже, я маю самостійно подбати про себе/ Чи насправді Ви будете приймати мене, щоб я не зробив/ла»
Егоізм «Якщо я не подбаю про себе, то це не зробить ніхто інший/ Я потребую хорошої думки про себе - бути кращим не найкращий спосіб цього досягти/ Я звик воювати, щоб вижити»
Самоізоляція «Це небезпечно знаходитися дуже близько до інших осіб, тому я маю тримати дистанцію/ Я не достатньо гарний/ Гарна, щоб брати участь»
Завдання собі шкоди «Мені погано, але я не знаю, як про це розповісти/ Мені потрібно сконцентруватися на фізичному болю для того, щоб впоратися із емоційними розладами»


ПАМ’ЯТАЙТЕ, ДІТЯМ НАБАГАТО ЛЕГШЕ, ЯКЩО БАТЬКИ ПОРЯД З НИМИ!
Поради батькам щодо профілактики стресових ситуацій у дітей:

1 .Організуйте можливість дитині для «розрядки» напруги - заняття спортом, танцями, рухливі ігри.

2.Частіше обіймайте, гладьте дитину, тримайте її за руку, робіть массаж або кладіть руку на плече. Позитивні тілесні контакти дуже корисні для заняття напруги.

3.Говоріть з дитиною про ті почуття, які вона пережила або відчуває. Ви можете сказати, що багато людей відчували тривогу, страх, гнів, безпорадність. І що ці почуття - це нормальні людські реакції на складні ситуації.

4 Дитина будь-якого віку потребує пояснень того, що відбувається. Для неї важливо знати, чому батьки тривожаться, сердяться, горюють. Спробуйте пояснити це коротко і спокійно.

5.Підтримуйте надію на краще.

6.Якщо реакція дитини є надмірною чи незрозумілою, якщо симптоми повторюються або не проходять протягом 1 місяця - зверніться за консультацією до психотерапевта або психолога.

Поради з адаптації дітей до нових умов:
1 .Основними помічниками дорослих у складних ситуаціях є терпіння, увага та розуміння.

2. Дозвольте дитині бути самою собою, зі своїми недоліками та слабкостями. Приймайте її такою, якою вона є. Спирайтеся на сильні сторонни дитини.

3. Внутрішній світ дитини не стабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без уваги і нагляду. Дитина дуже вразлива і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним.

4.Задля виховного впливу використовуйте частіше ласку та заохочення, ніж покарання та осудження.

5. Не соромтеся демонструвати дитині свою любов, дайте їй зрозуміти, що будете її любити за будь-яких обставин.

6. Переконайтеся, що ваші діти мають достатньо часу для відпочинку і сну.

7. Намагайтеся дотримуватися розпорядку дня, зокрема, щодо вживання їжі, відвідування школи (садочка), виконання повсякденних справ тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 386