Основна мета методичної роботи:
«Створення сучасного освітнього простору у закладі для забезпечення потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів у розвитку власної професійної компетентності»
Завдання методичної роботи: 1.Національно-патріотичневихованнядітейдошкільноговіку. 2.Продовжувати формувати розмовне мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій, розвитку зв'язного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів;акцентувати увагу на підвищенні рівня культури українського мовлення дошкільників. 3.Створеннябезпечнихумовдлявсебічногорозвиткудошкільника. 4.Гра,якприроднийресурсдитинидляподоланнякризовихситуацій. |
Переваги методичної роботи безпосередньо у КЗ "ДНЗ №143":
- Має постійний, повсякденний характер.
- Зв’язує зміст і характер методичної роботи з проблемами, ходом і результатом реального навчально-виховного процесу, змінами в якості знань, умінь і навичок дошкільників, у рівні їх вихованості і розвиненості.
- Дає можливість організаторам глибоко, протягом тривалого часу вивчати діяльність та особистісні якості конкретних педагогів, виявляти недоліки й утруднення в їхній діяльності, а також прогресивні тенденції: передовий досвід, педагогічне новаторство, що робить ріст педагогічної майстерності вихователя більш керованим процесом.
- Проходить у живому, конкретному педагогічному колективі, що розвиває його єдність і згуртованість , створює сприятливі умови для роботи.
- Надає реальну змогу кожному педагогу брати участь не тільки в реалізації готових програм підвищення кваліфікації, але і бути активним учасником у їх плануванні, розробці.
- Безпосередньо зв’язана з навчально-виховною роботою, з конкретними дітьми, допомагає скоротити відстань між навчанням педагогів роботи по-новому та її результатами, позитивними зрушеннями в розвитку особистості дошкільника, дозволяє краще бачити й оцінювати ефективність перепідготовки кадрів.