Торянік Олена Іванівна - іструктор з фізичної культури (басейн) - "спеціаліст другої категорії"

Проводить заняття в басейні, працює за програмою "Казкова фізкультура" М.М.Єфименка, використовує на заняттях нестандартне фізкультурне обладнання. Велику увагу приділяє формуванню у дітей уявлення про важливість здорового способу життя.

/Files/images/IMG-0b1766ff398c87c641b6f74805359c00-V.jpg

Фізкультура в дошкільному віці повинна асоціюватися в дитини з грою. Дуже важливо, коли вдома зуміють зробити фізкультуру не просто обов'язковим, а й улюбленим режимним моментом. Тому потрібно визначити, які саме вправи дитина виконує із найбільшим задоволенням, і зробити виконання цих вправ основними на перших етапах занять. А вже потім вводити нові фізкультурні рухи, але в жодному разі не можна змушувати дитину їх виконувати.


У фізичному вихованні дітей в сім”ї можуть бути використані такі форми рухової активності:

- ранкова гімнастика;

- ранкова спеціалізована гімнастика;

- фізкультхвилинки;

- заняття із загальної фізичної підготовки;

- самостійні тренувальні заняття;

- участь у змаганнях;

- прогулянки;

- загартовувальні процедури;

- заняття у бассейні;

- туризм;

- рухливі і спортивні ігри.

Як зацікавити дитину заняттями фізичною культурою?

/Files/images/P6060069.JPG

Добре, якщо дитина сама потребує рухів та із задоволенням виконує нові завдання. Ви повинні підбадьорити дитину, продемонструвати, яка вона міцна, сильна, спритна. Збудити інтерес у дитини до занять допоможе також і демонстрація її вмінь перед іншими членами родини або однолітками. Так поступово у дитини розвинеться впевненість у своїх силах та бажання вчитись далі, засвоювати нові, більш складні ігри та рухи.

Якщо у дитини немає бажання займатись, проаналізуйте причини негативного ставлення до фізкультури, щоб в подальшому створювати більш сприятливі умови.

Чим і як займатись?

/Files/images/83604353_o.jpg

Кожна вправа, кожна рухлива гра має своє завдання, мету, значення, у зв”язку з чим вони поділяються на 5 основних груп.

До 1 групи входять вправи, що спрямовані на відпрацювання правильної постави, правильного положення голови, плечей, інших частин тіла. Саме ці рухи сприяють правильному фізичному розвитку.

До 2 групи входять вправи, які будуть містити елементи акробатики. Вони спрямовані на розвиток спритності, гнучкості, швидкості реакції і виконуються зі страхуванням. Батьки повинні бути дуже обережними і уважними, щоб забезпечити повну безпеку під час виконання цих рухів ( перекидання, розгойдування, висіння вниз головою тощо).

3 група вимагає рухливих ігор, в яких використовується ходьба, біг, стрибки тощо. Для проведення рухливих ігор необхідний колектив: дитина грається із батьками, або із старшими братами, сестрами, однолітками.

До 4 групи входять вправи з використанням різних предметів. Тут дуже важливою є винахідливість батьків, яка допоможе підготувати для дітей різні цікаві перешкоди для перелізання, перестрибування (пролізти під стільцями, перелізти через ліжко, перестрибнути через кубик тощо). У цих вправах важливим є не стільки точність виконання, скільки швидкість пристосування до незвичних умов.

5 групу складають музично-ритмічні вправи, які виховують у дітей граціозність, пластичність, усвідомлене виконання рухів із ритмом віршів, пісень і музики.

Шановні батьки!

Якщо Ви систематично будете займатись зі своїм малюком фізкультурою, то це буде доброю запорукою того, що син або донька зростатимуть здоровими, спритними, сильними, матимуть правильну поставу, красиво ходитимуть. А ще фізкультура допоможе розвинути у дитини такі цінні риси характеру, як дисциплінованість, організованість, звичку дотримуватись правил особистої гігієни.

Кiлькiсть переглядiв: 547