КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Практичний психолог - Манохіна Ольга Олександрівна (спеціаліст другої категорії)

Графік консультацій

Дні тижня Час Вид консультації
Понеділок 09.00-10.00 Індивідуальне консультування батьків
Середа 13.00-14.00 Індивідуальне та групове консультування педагогів
Четвер 15.30-16.30 Індивідуальне та групове консультування батьків

У зв’язку з ситуацією воєнного часу розміщуємо поштову адресу для звернень та для узгодження часу онлайн спілкування omanokhina22@gmail.com

Графік роботи практичного психолога

Дні тижня З якого часу До якого часу
Понеділок 8.00 16.30
Вівторок 8.00 16.30
Середа 8.00 16.30
Четвер 8.00 16.30

П’ятниця

8.00 16.30

Обідня перерва з 12.00 по 12.30

Психологічна допомога та підтримка під час війни (пегеглянути)

Нормативно-правова документація (переглянути)

Питання з яких найчастіше звертаються батьки та вихователі:

1. Як здолати агресивність дитини?

2. Гиперактивність чи активність?

3. Вплив сімейної ситуації на розвиток малечі.

4. Чи добре психологічно розвинена дитина на свій вік?

5. Як виправити шкідливі звички дитини?

Коли потрібно звертатися до психолога?

· Якщо проблема не розв’язується тривалий час.

· Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все таки потрібна допомога.

· Якщо Вас щось тривожить у дитячій поведінці, але ви не можете зрозуміти причину.

· Якщо Вам здається, що малюк відстає у розвитку від своїх однолітків. Швидше за все, Вам це здається. Але краще розставити всі крапки над І і не мучити дитину порівнянням з іншими дітьми.

· Якщо у Вас є сімейні проблеми, і це відбивається на дитині.

Особливості роботи практичного психолога у КЗ "ДНЗ №143"

КЗ "ДНЗ №143"– перша фундаментальна ланка системи освіти, покликана закласти основи гармонійно-розвинутої особистості. Велику роль у цьому приділяється дитячому практичному психологу. З огляду на психофізичні особливості дітей дошкільного віку і визначальну роль навколишнього середовища у їх формуванні і розвитку практичний психолог сприяє адекватній взаємодії дитини з соціумом і мінливим навколишнім світом, допомагає їй зберегти психічне здоров’я, сприяє розвитку індивідуальності.

Основними функціями практичного психолога в КЗ "ДНЗ №143" є спрямування педагогічного колективу на створення умов, які сприяють охороні фізичного і психічного здоров’я дітей, забезпеченню їх емоційного благополуччя, самостійному та ефективному розвитку здібностей кожної дитини.

До роботи практичного психолога в КЗ "ДНЗ №143" входить, по-перше, участь у педагогічному процесі загалом, його аналіз, психологізація, організація взаємодії дорослих і дітей, по-друге, індивідуальна робота з дітьми, що спрямована на профілактику відхилень у розвитку.

Загалом, роботу практичного психолога в КЗ "ДНЗ №143" умовно можна поділити на:

1.Робота психолога з педагогічним колективом КЗ "ДНЗ №143" включає:

· вивчення запитів вихователів усіх груп, пов’язаних з дітьми і їх батьками;

· підвищення психологічної освіти вихователів(у ході спільних занять, на запит адміністрації, вихователів – на різні теми, пов’язані з особливостями розвитку дітей, підходів до виховання…);

· практична допомога вихователям у створенні сприятливого психологічного клімату у групах та розвивального середовища;

· проведення занять у групах на запит вихователів та адміністрації;

· надання психолого-педагогічної допомоги у конфліктних ситуаціях, ситуаціях життєвих криз;

· консультування з особистих питань.

2.Робота з батьками вихованців КЗ "ДНЗ №143":

· консультативна робота з батьками (допомога батькам, що вперше приводять свою дитину до КЗ "ДНЗ №143", усвідомити психічне навантаження, яке доведеться пережити дитині, і, відповідно, допомогти їй; допомога у налагодженні постійних психолог-педагогічних взаємин з вихователями; підвищення психологічної компетентності з певних питань, стосовно розвитку дитини, значення батьків у цьому процесі…);

· підвищення рівня психологічної просвіти батьків;

· участь у батьківських зборах (на запит вихователів груп).

· профілактично-корекційна робота з батьками.

3.Робота психолога з дітьми КЗ "ДНЗ №143":

· розвивальна робота (участь і вплив психолога на процес виховання особистості та індивідуальності дитини);

· психологічне вивчення та діагностична робота з дітьми (вивчення емоційної сфери дитини, рівня розумового розвитку, особливостей внутрігрупових та внутрісімейних взаємин, особливостей пізнавальних процесів, комунікативних умінь, інтересів, нахилів, визначення рівня готовності до навчання у школі… діагностика на запит вихователів, батьків дитини);

· профілактично- корекційна робота з дітьми (допомога в адаптації, при виявленні певних порушень у розвитку та поведінці дитини, формування сприятливого психологічного мікроклімату у групах, корекція хибних установок дитини, психологічна підтримка під час переживання травмуючи подій, покращення психічного стану, налагодження стосунків з дорослими).

Запобігання та протидія БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ) в КЗ "ДНЗ №143" (переглянути)

Корисні посилання (переглянути)

Поради вихователя (переглянути)

Кiлькiсть переглядiв: 484